top of page

U vostru rigalu farà a diferenza

A vostra donazione dà u rigalu chì espansione l'impattu di u Museu nantu à i zitelli in a cumunità. I nostri donatori ci aiutanu à mantene è cresce i nostri servizii d'educazione di a prima zitiddina è prugrammazione in u sud-est di Carolina di u Nordu.  Inseme aiutemu i zitelli à amparà è cresce.

gift-in-hand-icon-vector-23205395.jpg

U nostru Fondu Annuale

Semu una urganizazione senza prufittu 501 (c) (3) sustinuta da a cumunità chì hè impegnata à educà è ispirà un pensamentu imaginativu è indipendente attraversu l'esperienze pratiche di scienza, matematica è arte. Confiemu à i vostri cuntributi caritativi per mantene quellu impegnu. Donate à a nostra campagna di u Fondu Annuale oghje è aiutanu à permette di cuntinuà à furnisce i zitelli in a nostra cumunità un ambiente sicuru è impegnante per amparà attraversu u ghjocu. 

Cliccate quì per donate à u nostru Fondu Annuale.

Random%20Acts%20of%20Kindness_edited.png

Nisuna Donazione hè Troppu Piccola

Per aiutà à allevà a devastazione ecunomica causata da a pandemia di coronavirus (COVID-19), u Cungressu hà promulgatu u  Coronavirus Aid Relief and Security Economic Act (Attu CARES).  I contribuenti chì ùn anu micca dettagliatu ponu avà deduce finu à $ 300 à l'annu in cuntribuzioni caritative. Tali deduzioni deve esse: in cash, è datu à a  501 (c) (3) carità publica . Fate un impattu in a vita di i zitelli in u sud-est di Carolina di u Nordu cù u vostru rigalu faciule d'una sola volta

Plank wall2 .jpg

Crea una Memoria Lasting

Supporta u Museu di i zitelli di Wilmington è gode di un prughjettu di famiglia divertente. I fondi aiutanu à sviluppà a nostra prugrammazione educativa. Sti tavulini spiciali, disignati è dipinti da a vostra famiglia, seranu esposti in u Museu. I tavulini sò 6 "x  48 "è u vostru propiu per scolpisce, brusgiate in legnu, o decorate. Costu: $ 500.

Create a lasting
memory. 

Programma di Donazioni Mensili

Dà mensili hè un modu faciule è cunvene per fà una diferenza in a vita di i zitelli di l'area. Questu hè un modu senza prublemi, deducibile da l'imposte, sicuru è sicuru per sustene u Museu di i zitelli. I donatori ponu sceglie di sustene i nostri prugrammi di Outreach, Art, Literacy, o STEM. 

Patrocina una famiglia

Dà u rigalu di l'appartenenza à una famiglia lucale in bisognu. Per solu $ 155, pudete dà à una famiglia sottu à risorse un adesione di famiglia Avventurieri à u Museu. Questa adesione furnisce ingressu illimitatu per (2) adulti chjamati è tutti i zitelli in a famiglia. 

Rendi in tributu

Fate una donazione in l'onore o in memoria di una persona amata. Sostenendu u Museu di i zitelli di Wilmington, avete l'uppurtunità di onore una persona speciale o rende tributu à qualchissia facendu una donazione memoriale induve pudete aiutà à fà una diferenza in a vita di i zitelli. 

Diventate un membru corporativu

Prufittate di i beneficii di u Museu per i vostri impiegati è l'affari, mentre dà à i zitelli di a più grande zona di Wilmington à u stessu tempu! 

Cliccate quì per diventà un membru corporativu.

Opportunità di nomi

Cunsiderate avè una mostra chjamata in l'onore o memoria di un omu amatu. Una placca chì ricunnosce a persona o u nome di a famiglia serà piazzata à l'esposizione. A vostra cuntribuzione di $ 5,000 aiuterà à mantene è espansione questa è altre mostre in u Museu.

Donazione pianificata

A donazione pianificata aiuta i donatori à truvà un modu per fà rigali caritativi avà è dopu a so vita, mentre chì potenzialmente furnisce benefici finanziarii per elli stessi è i so amati. A cuntrariu di e donazioni in cash, i donazioni pianificate sò tipicamente fatti da l'assi in u patrimoniu di u donatore piuttostu cà l'ingudu dispunibile. Lasciate un legatu cù rigali pianificati.

Rigali currispondenti è rigalu di stock 

Per più infurmazione per piacè cuntattate
Direttore esecutivu, Heather Sellgren at
  hsellgren@playwilmington.org .

*ALL OF OUR DONORS ARE RECOGNIZED IN OUR ANNUAL REPORT UNLESS ANONYMITY IS REQUESTED 

Suggested amounts and how they might be used:

Helping Hands

$100 Provides the supplies needed for one month of a daily educational program (STEM, Art, Literacy).
 

Promote Play

$500 Funds a field trip to the Museum for 50 underserved children.

Inspire Imagination

$1,250 Helps to give children interactive and educational exhibits.

Encourage Creativity

$2,500 Supports our endowment which will help to ensure future generations will be able to enjoy the Museum.

Foster Life Learners

$5,000 Sustains Museum outreach programs for one year to organizations such as Smart Start, MLK, Nourish NC, and Brigade Boys & Girls Club.

Why Support CMoW

Grazie per fà a diferenza in a vita di i zitelli in u sud-est di Carolina di u Nordu.

Fate parte di una cumunità chì aiuta i zitelli à amparà.

Perchè duvete sustene CMoW?

Eccu ciò chì a generosità di i donatori ci hà permessu di fà:

 

  • Arrivatu à più di 2,000 zitelli in i Contea di Brunswick, New Hanover è Pender, attraversu i nostri prugrammi di divulgazione chì sò destinati à serve parechji di i micca meritati.  ghjuventù in a nostra cumunità

  • Aghjunghjite quattru novi pezzi di mostra basati in STEM cumprese una Sedia Aria, Tubu di Volu, Arpa d'Aria è Lanciatore Magnetic Ring.

  • Cumpratu un novu Smartboard è ipads per l'usu in certi di i nostri prugrammi educativi

  • Meno visibile, ma ugualmente impurtante, era a sostituzione di cinque unità di Riscaldamentu / AC è a stallazione di un novu sistema PA in u museu.

ALL OF OUR DONORS ARE RECOGNIZED IN OUR ANNUAL REPORT UNLESS ANONYMITY IS REQUESTED.
stocks giving
matching gift & stock
Screenshot 2021-03-16 160902.png
Avery M. è Emma M.

"Quandu andemu in e porte, ci hè un sentimentu famigliale cum'è simu salutati da u nome è cun una vera cunnessione. Trasferendu in una nova cità à l'iniziu di a pandemia isolante, questu hè un sentimentu inestimabile per a mo figliola è per mè. . A mo figliola li piace à principià u so tempu durante a Classe d'Arte cù a Sra Jessie (chì hè incredibile!); Hè una maravigliosa uscita creativa per ella è ogni attività pare adattata à l'interessu di a mo figliola ogni settimana.  Grazie per ùn avè micca solu apertu e vostre porte per ghjucà, ma per creà un spaziu induve ci sentimu valutati è una parte di qualcosa di significativu in questa cumunità. " -Emma M.

"Mi piace assai a tavola di lego perchè hè veramente divertente. Mi piace chì pudete custruisce e cose in l'acqua. Mi piace ancu a sedia elevatrice è l'uffiziu di u dentista perchè pudete pulisce i denti finti è hà una vera sedia di dentista. Amu l'arte u venneri perchè avemu da pitture è qualchì volta fà qualcosa di sacchetti di carta, ci sò ancu cose eccitanti in a sala d'arte vicinu. U mo fratellu ama a stanza di i zitelli perchè ama i dinosauri è ci sò dinosauri in questu ". - Avery M.

"U mo maritu è eiu pudemu infine purtà a nostra figliola per a so prima visita è, oh dieu, era statu impressiunatu (è cusì era ella). In particulare hà amatu u tobogganu, i dinosauri è l'area di tappettu di ghjocu in u Toddler Treehouse è u picculu. tunnel fora, ma avemu ancu apprezzatu i treni di ghjoculi è l'erusione di a terra / l'area di a tavola d'acqua. Tutti avete fattu tanti aghjurnamenti / aghjurnamenti maravigliosi; tutti ci meritanu assai creditu per truvà u pusitivu in un annu cusì pazzu ". - Anònimu

Here's how your generosity can impact the lives of many: 

bottom of page