290124796_10158118016891627_6092352221454589703_n_edited.jpg

À propositu di CMoW

CMoW hè una urganizazione 501 (c) (3) senza prufittu. 
CMOW Hand Only PNG Transparent_edited.png

A NOSTRA MISSIONE 

Per furnisce un ambiente accogliente è impegnante chì prumove l'apprendimentu praticu di l'arte, a scienza è l'alfabetizazione per i zitelli è e famiglie.  

I NOSTRI VALORI

A prumuzione di l'apprendimentu in famiglia

 

Impegnemu i zitelli è e so famiglie in sperienze d'apprendimentu gioie usendu u putere di u ghjocu. Offriamu un ambiente sicuru, pulitu è invitante induve i zitelli trovanu una grande opportunità per spiegà. Offremu mostre interattive è prugrammi settimanali induve i zitelli ponu scopre a so curiosità naturale.

Fornitu valore à a nostra cumunità

 

Aspiremu à esse un catalizzatore per l'ingaghjamentu di u quartiere è di a cumunità. Cerchemu è cullaburemu cù altre istituzioni è urganisazioni lucali per creà partenariati dinamichi chì sfruttanu l'impattu pusitivu di u nostru museu.

Ghjucà cù u scopu

 

Introducemu i zitelli à una apprezzazione per u nostru mondu. Sustenemu u sviluppu di e cumpetenze fundamentali essenziali in i zitelli. Aiutemu à creà a scintilla chì accende un amore per a vita per l'apprendimentu. 

 

A NOSTRA STORIA 

 

1991

A pianificazione principia

A principiu di u 1991, un gruppu di travagliu di i genitori lucali hà cuminciatu à perseguite l'idea di un apprendimentu "praticu" attraversu u centru di ghjocu. A Junior League di Wilmington, NC hè stata implicata è assistita à u sviluppu di l'idea.

1997

Apertu à u publicu

Dopu parechji anni di ricerca è studiu da i genitori, i capi di a cumunità è l'educatori, u Museu di i zitelli di Wilmington hà apertu e so porte u 10 d'ottobre di u 1997.

2000
Una nova casa
Cù una cumunità crescente è una quantità copiosa di zitelli pronti à ghjucà à amparà, diventò prestu  apparente chì u situ attuale ùn pudia micca  accoglie u numeru aumentatu di invitati. U museu era in espansione. Eranu più prugrammi
esse presentati è sò stati fatti novi mostre. L'amore per u Museu era digià  crescente è cusì era a so dimensione. Hè diventatu u tempu per più spaziu!
2004
Centru storicu di Wilmington

Per scuntrà u numeru crescente di visitatori, in u 2004 u Museu hà acquistatu i trè edifizii chì custituiscenu l'anticu Museu d'Arte di San Ghjuvanni cum'è u novu situ per u Museu di i zitelli di Wilmington (CMoW). A Loggia Masonica di San Ghjuvanni, a Chjesa Ortodossa Greca è a Casa Cowan sò pezzi cari di a storia di u centru di Wilmington. Sò cunservati oghje cum'è a nova casa di CMoW.

INCONTRA A SQUADRA

Semu un picculu gruppu di creativi  è persone divertenti chì tutti si preoccupanu di una cosa fantastica ... aiutanu i zitelli à amparà!

Inseme facemu a vostra famiglia CMoW amica. 

UNISCITI A SQUADRA

A famiglia CMoW hè sempre in crescita. Amparate nantu à u vuluntariu, stasgii è opportunità di travagliu. 

Incuntrà i membri di a cumunità chì custituiscenu u nostru attuale Cunsigliu di Amministrazione.

CONSIGLIO DI AMMINISTRAZIONE