À propositu di CMoW
CMoW hè una urganizazione 501 (c) (3) senza prufittu.
A NOSTRA MISSIONE
Per furnisce un ambiente accogliente è impegnante chì prumove l'apprendimentu praticu di l'arte, a scienza è l'alfabetizazione per i zitelli è e famiglie.
I NOSTRI VALORI
A prumuzione di l'apprendimentu in famiglia
Impegnemu i zitelli è e so famiglie in sperienze d'apprendimentu gioie usendu u putere di u ghjocu. Offriamu un ambiente sicuru, pulitu è invitante induve i zitelli trovanu una grande opportunità per spiegà. Offremu mostre interattive è prugrammi settimanali induve i zitelli ponu scopre a so curiosità naturale.
Fornitu valore à a nostra cumunità
Aspiremu à esse un catalizzatore per l'ingaghjamentu di u quartiere è di a cumunità. Cerchemu è cullaburemu cù altre istituzioni è urganisazioni lucali per creà partenariati dinamichi chì sfruttanu l'impattu pusitivu di u nostru museu.
Ghjucà cù u scopu
Introducemu i zitelli à una apprezzazione per u nostru mondu. Sustenemu u sviluppu di e cumpetenze fundamentali essenziali in i zitelli. Aiutemu à creà a scintilla chì accende un amore per a vita per l'apprendimentu.
A NOSTRA STORIA
1991
A pianificazione principia
A principiu di u 1991, un gruppu di travagliu di i genitori lucali hà cuminciatu à perseguite l'idea di un apprendimentu "praticu" attraversu u centru di ghjocu. A Junior League di Wilmington, NC hè stata implicata è assistita à u sviluppu di l'idea.
1997
Apertu à u publicu
Dopu parechji anni di ricerca è studiu da i genitori, i capi di a cumunità è l'educatori, u Museu di i zitelli di Wilmington hà apertu e so porte u 10 d'ottobre di u 1997.
2000
Una nova casa
Cù una cumunità crescente è una quantità copiosa di zitelli pronti à ghjucà à amparà, diventò prestu apparente chì u situ attuale ùn pudia micca accoglie u numeru aumentatu di invitati. U museu era in espansione. Eranu più prugrammi
esse presentati è sò stati fatti novi mostre. L'amore per u Museu era digià crescente è cusì era a so dimensione. Hè diventatu u tempu per più spaziu!
2004
Centru storicu di Wilmington
Per scuntrà u numeru crescente di visitatori, in u 2004 u Museu hà acquistatu i trè edifizii chì custituiscenu l'anticu Museu d'Arte di San Ghjuvanni cum'è u novu situ per u Museu di i zitelli di Wilmington (CMoW). A Loggia Masonica di San Ghjuvanni, a Chjesa Ortodossa Greca è a Casa Cowan sò pezzi cari di a storia di u centru di Wilmington. Sò cunservati oghje cum'è a nova casa di CMoW.