top of page

Sicurezza di u museu

Politica di i visitori

Tutti i zitelli devenu esse accumpagnati da un adultu (senza drop-offs) è tutti l'adulti devenu esse accumpagnati da un zitellu. I zitelli è l'adulti devenu stà inseme in ogni mumentu durante a so visita.  L'adulti chì volenu fà un tour di u Museu pò fà cusì cun una escort di u Museu.

 

Pulitica di Fumatori è Armi

U Museu di i zitelli di Wilmington hè un campus senza fumu è senza armi. Ùn ci hè micca permessu di fumà, vaping o armi in i nostri locali in ogni mumentu.

 

Pulitica di Fotografia

A fotografia di i visitori hè permessa solu per usu persunale, micca cummerciale. I ritratti ùn ponu micca esse publicati, venduti, riprodotti, distribuiti o altrimenti sfruttati cummerciale in ogni modu, salvu micca appruvatu da u Direttore Esecutivu in scrittura.

A fotografia ùn deve micca disturbà l'altri visitatori o u persunale di u Museu è ùn deve micca limità l'accessibilità à l'esibizioni, ingressi / uscite, porte è zone di trafficu altu.

A fotografia di altri visitatori in u Museu senza u so permessu espressu hè strettamente pruibita.

A fotografia è a videografia prufessiunali richiedenu accordi anticipati cù u Direttore Esecutivu.

U Museu di i zitelli di Wilmington si riserva u dirittu di piglià ritratti di l'ospiti per u futuru usu. Cumprendu un bigliettu d'admission, autorizziate u Museu di i zitelli di Wilmington à piglià foto è video di tutti l'ospiti è i caregivers registrati per utilizà, affissà è realizà tali foto è video in u situ web, publicità è altri media per scopi promozionali.

 

Se ùn liberate micca i diritti di l'imaghjini à u Museu di i zitelli di Wilmington, per piacè avvisateci per scrittura à marketing@playwilmington.org. 

bottom of page