Stock Promo Photos.png

Donate avà

U Museu di i zitelli di Wilmington hè una urganizazione senza prufittu 501 (c) 3 situata in u centru di Wilmington, NC. Offriamu un ambiente sicuru è ingaghjante è una divulgazione induve i zitelli ponu amparà attivamente attraversu u ghjocu creativo è imaginativu.

 

Hè per via di voi chì i zitelli in a nostra cumunità cuntinueghjanu à avè un locu sicuru è attraente per ghjucà à amparà.

Grazie per u vostru sustegnu cuntinuatu à u Museu di i zitelli di Wilmington.

Mani aiutanti

$ 100 Fornisce i materiali necessarii per un mese di un prugramma educativu di ogni ghjornu (STEM, Art, Literacy).
 

Prumova Play

$ 500 Fondi un viaghju di campu à u Museu per 50 zitelli sottumessi.

Ispirate l'imaginazione

$ 1,250 Aiuta à dà à i zitelli mostre interattive è educative.

Incuragisce a Creatività

2 500 $ Supporta a nostra dotazione chì aiutarà à assicurà chì e generazioni future puderanu prufittà di u Museu.

Foster Life Learners

$ 5,000 Sustains Programmi di divulgazione di u Museu per un annu à urganisazioni cum'è Smart Start, MLK, Nourish NC è Brigade Boys & Girls Club.

U Fondu di Dotazione di u CMoW hè statu stabilitu in 2009 cum'è una fonte di perpetua  è un finanziamentu permanente per sustene CMoW. 
IMG_3329.JPG

U Museu di i zitelli di Wilmington hè entusiasmu d'annunzià chì avemu righjuntu u nostru scopu di sfida di partita di dotazione di $ 25,000. Ned è Margaret Barclay hà stabilitu graziosamente u Museu di i zitelli di Wilmington Endowment Fund parechji anni fà. In 2018, assai generosamente offrivanu a sfida di partita di $ 25,000.

"Donatori riflessivi è incrollabili cum'è Ned è Margaret sò a basa di u successu finanziariu di u Museu, simu cusì grati di avè cum'è sustenitori", dice Jim Karl, ex direttore esecutivu di CMoW.  

U Fondu di Dotazione di u CMoW hè statu stabilitu in u 2009 cum'è una fonte di finanziamentu perpetu è permanente per sustene CMoW. A North Carolina Community Foundation gestisce u fondu di CMoW.

"Avemu principiatu à sustene u Museu di i zitelli di parechji anni fà quandu avemu avutu i nipoti ghjovani è avemu vistu u benefiziu di e diverse sperienze chì anu piaciutu. Avemu aiutatu à stabilisce u Fondu di Dotazione di u Museu di i zitelli di Wilmington quandu avemu capitu chì un tali fondu daria à u Museu un fonte perpetua di ingressu necessariu in u futuru ".

Grazie Ned è Margaret Barclay!

Semu assai grati per u vostru sustegnu, grazie!

Learn more by contacting Interim Executive Director, Jessie Goodwin at jessie@playwilmington.org or give us a call at 910-254-3534. 

The Children's Museum of Wilmington
Endowment Fund