top of page
Program Promo 2.png
CMoW Logo White Letters Transparent.png

Pianificà a vostra prossima visita?  

 

A principiu di u venneri 20 d'Aostu à 5 PM u mandatu di u New Hanover County richiederà à tutti i più di dui anni di portà una maschera mentre in spazii publichi interni, indipendentemente da u statutu di vaccinazione.  

Per prutege megliu a salute è a sicurità di i nostri membri, i visitatori è u persunale, avemu cambiatu uni pochi di cose nantu à cumu i nostri invitati entranu in u Museu. Per aiutà à limità l'affollamentu, cuntrullemu u numeru di invitati per avè i membri è i visitatori cumprà i biglietti in anticipu. Per piacè verificate l'infurmazioni sottu per sapè di più nantu à i cambiamenti chì avemu implementatu per migliurà a vostra sperienza è assicurà a vostra sicurità.  

Cumprate i vostri biglietti

  • Tutti i membri è l'ospiti di l'admission generale devenu cumprà i biglietti d'ingressu di u Museu in linea prima di vene à u Museu. Ogni invitatu, età di dodici mesi è più, avarà bisognu di un bigliettu. Sè vo site un membru, a vostra admissione hè libera, ma avete bisognu di riservà i biglietti per l'ingressu in un ghjornu è ora sceltu.  
     

     Non-Membri

  • I non-membri riservanu i vostri biglietti quì.

   I membri

  • I membri devenu prima registrà u so email in u nostru situ web registrendu per u nostru situ quì.

  • Una volta registrati, i membri ponu firmà in l'angulu superiore dirittu è riservà i vostri biglietti.

  • Ùn averete micca un contu in u nostru situ web finu à u vostru registratu per u nostru situ cù l'email cunnessu à a vostra adesione.

  • I membri di a cumunità (cum'è i pass di Biblioteche) devenu chjamà 910-254-3534 ext 106 un ghjornu prima di riservà i vostri biglietti.

  • I titolari di carte ACM Reciprocal Network da altri musei anu da chjamà 910-254-3534 ext 106 un ghjornu prima di riservà i biglietti.

  • Pianu di prisentà una stampata di u vostru bigliettu fisicu o una screenshot per mostrà i biglietti elettronicamente in u vostru dispositivu mobile.  

Entra in u museu

  • Se tenete un stroller, pudete aduprà l'entrata di stroller situata in 2nd Street. Ci hè una campana è intercom à l'entrata di u passegginu!

  • Tutti l'ospiti di u Museu di 12 mesi è più avè bisognu di un bigliettu. 

  • U mandatu di u New Hanover County richiederà à tutti i più di dui anni di portà una maschera mentre si trovanu in spazii publichi interni, indipendentemente da u statu di vaccinazione.

  • MEMBRI: Per piacè portate è presentate a vostra carta di adesione per chì u nostru staffu di a reception pò aghjunghje a vostra nova data di scadenza.

Avvenimenti

  • A causa di a capacità limitata, ci sò biglietti limitati per ogni membru è gruppu non-membru. Se i biglietti di i membri si vendenu, i membri ponu cumprà biglietti non membri se a capacità permette. 

Cosa aspetta quandu visitate

U Museu di i zitelli di Wilmington piglia assai seriu i cunsiglii di salute per prevene a diffusione di COVID-19. Dunque, eccu alcune cose da esse attente quandu visitate:
 

  • Tuttu u staffu, i vuluntarii, è qualsiasi invitati di più di dui anni deve portà una maschera faciale. 

  • Sì tù, o qualcunu in u vostru gruppu, si senti malatu, hà febbre, tosse o mancanza di respirazione, per piacè stà in casa. 

  • Per piacè rispettà a distanza suciale di sei piedi trà gruppi di invitati è altri. 

  • L'ospiti truveranu novi stazioni di sanitizazione in tuttu u Museu è aghjunghjenu signalazioni induve si trovanu i bagni. L'ospiti sò invitati à lavà e mani spessu durante a so visita. 

  • Per a sicurità di i nostri invitati è visitatori, a funtana d'acqua serà chjusa. Per piacè assicuratevi di purtà una buttiglia d'acqua. Avemu l'acqua dispunibile in vendita à u Front Desk.

  • Per piacè esse gentile è rispettuosu à l'altri durante a vostra visita seguendu e nostre linee guida. Questu aiuterà à assicurà una sperienza positiva è piacevule per tutti. 

Fate Domande Frequenti

U Museu richiede à i visitatori di portà una maschera?  

Iè, à partesi di u venneri 20 d'Aostu à 17:00 U mandatu di u New Hanover County richiederà à tutti i più di dui anni di portà una maschera mentre in spazii publichi interni, indipendentemente da u statu di vaccinazione.  

E se notu chì altri invitati ùn portanu micca e so maschere in u Museu?

Per piacè avvisate un membru di u staffu è ricurderemu à i nostri invitati e regule.

E se aghju una cundizione medica è ùn pò micca portà una maschera?

U mandatu di u New Hanover County richiederà à tutti i più di dui anni di portà una maschera mentre in spazii publichi interni, indipendentemente da u statutu di vaccinazione. Per a vostra sicurità è a salute, è a sicurità è a salute di u nostru staffu è di i visitatori, se ùn site micca capaci di portà una maschera, ùn ricumandemu micca di visità in questu mumentu. Scuprite e nostre attività di casa CMoW gratuiti quì in u cunfortu è a sicurità di a vostra casa.

Sò membru, aghju sempre bisognu di riservà un bigliettu per l'ingressu ?  

Iè, i vostri biglietti sò gratuiti, ma avete bisognu di riservà in linea prima di a vostra ghjunta. Pudete riservà i biglietti è cumprà i biglietti in persona se a capacità hè aperta.  ​

Chì succede s'ellu mi presentu à u Museu senza un bigliettu riservatu ? 

Sè ghjunghjite à u Museu senza un bigliettu, è a capacità esiste, vi sarà dumandatu di cumprà un bigliettu per via di u vostru smartphone o in persona à u nostru Front Desk.  

U Museu offre sempre prugrammi di ogni ghjornu ?

Iè, u Museu offre sempre prugrammi di ogni ghjornu. A causa di COVID-19, limiteremu a nostra capacità di prugramma. A preregistrazione à a Reception hè necessaria à l'arrivu. Solu i zitelli chì sò iscritti seranu permessi di participà. Per una lista dettagliata di i prugrammi di ogni ghjornu chì sò offerti, cliccate quì .

Aghju prublemi à firmà cum'è membru per riservà i mo biglietti, chì fà?

Per accede, avete bisognu di registrà per u nostru situ cù l'email chì avete furnitu quandu avete acquistatu a vostra adesione. Per piacè chjamateci à u 910-254-3534 o mandate un email à u Coordinatore di i membri Jessie Goodwin à membership@playwilmington.org per risolve u prublema.

 

Siccomu u Museu hè statu chjusu da marzu à settembre, a mo adesione serà allargata ?

Tutti i membri attivi sò stati automaticamente allargati da sei mesi.  

Planning Your Next Vist
What To Expect When You Visit
FAQ's
bottom of page