top of page
IMG_3329.JPG

Ned and Margaret Barclay graciously established The Children's Museum of Wilmington Endowment in 2009 to ensure the Museum had continuing support. In 2018, they generously offered a $25,000 match challenge which the Museum successfully met. Ned and Margaret are remarkable friends of the Museum, consistently involved, and breath life into our Mission.

"Avemu principiatu à sustene u Museu di i zitelli di parechji anni fà quandu avemu avutu i nipoti ghjovani è avemu vistu u benefiziu di e diverse sperienze chì anu piaciutu. Avemu aiutatu à stabilisce u Fondu di Dotazione di u Museu di i zitelli di Wilmington quandu avemu capitu chì un tali fondu daria à u Museu un fonte perpetua di ingressu necessariu in u futuru ".

Grazie Ned è Margaret Barclay!

U museu di i zitelli di Wilmington

Fondu di dotazione

Anchor 1

Cosa hè un fondo di dotazione? 

U Fondu di Dotazione di u CMoW hè statu stabilitu in 2009 cum'è una fonte di perpetua  è un finanziamentu permanente per sustene CMoW. 

Quale gestisce u fondu di CMoW?

A Fundazione Comunitaria di North Carolina.  Sapè ne di più. 

Cumu possu aiutà? 

Donate oghje o attraversu un rigalu pianificatu. Ci sò parechje opzioni di donazione. Per piacè cuntattate u Direttore Esecutivu  hsellgren@playwilmington.org per più infurmazione. 

U Museu di i zitelli di Wilmington hè entusiasmu d'annunzià chì avemu righjuntu u nostru scopu di sfida di partita di dotazione di $ 25,000. Ned è Margaret Barclay hà stabilitu graziosamente u Museu di i zitelli di Wilmington Endowment Fund parechji anni fà. In 2018, assai generosamente offrivanu a sfida di partita di $ 25,000.

"Donatori riflessivi è incrollabili cum'è Ned è Margaret sò a basa di u successu finanziariu di u Museu, simu cusì grati di avè cum'è sustenitori", dice Jim Karl, ex direttore esecutivu di CMoW.  

U Fondu di Dotazione di u CMoW hè statu stabilitu in u 2009 cum'è una fonte di finanziamentu perpetu è permanente per sustene CMoW. A North Carolina Community Foundation gestisce u fondu di CMoW.

bottom of page